Wil je serieus met je content aan de slag?

Dan vat ik mijn aanbod samen in één term: de content hotspot.

Dan krijg je me op mijn best. Hier komt je vraag namelijk samen met mijn interesses en wat ik goed kan. Of wat ik verder wil ontwikkelen.

In mijn geval:

  • Adviseren. Een spiegel voorhouden, stevig sparren en strategisch meedenken.

  • Redactie. Content opschonen en opruimen, flink schrappen of subtiel schaven.

  • Stroomlijnen. Meewerken aan een schrijfwijzer, stijlgids of andere contentrichtlijnen.

  • Analyseren. De structuur, indeling en samenhang van content.

Ik kan nu een saai verhaal of ronkend verkooppraatje afsteken.

Maar mijn doel is simpel:

Mijn comfortzone

Waarom ik dit vertel? Omdat interesses groeien, kwaliteiten verfijnen en de wereld verandert. Zeker contentwise. Je wilt weten hoe ik erin sta.

Ik ben niet uitgeleerd. En dat wil ik ook nooit zijn.

M’n afgelegde route bewijst dat ook. Ik ging van student-journalist naar schrijvend redacteur en tekstschrijver voor bedrijven. En weer door naar een soort tekst-en-communicatiemanusje-van-een-heleboel.

Dat heeft me echt een hoop ervaring opgeleverd. Schrijf- en redactie-skills om te beginnen. Het besef van content als fundamentele basis. Een netwerk, kennis en routine.

Dat is allemaal van toegevoegde waarde, maar mijn basis is onveranderd:

Loyaliteit. Punctualiteit. Kritisch zijn en alles durven bevragen.

Daarmee staat of valt mijn werk met content. Deze eigenschappen horen bij wie ik ben. Voor mij is dat de inhoud; de waarde die ik wil lever Voor grote en kleine organisaties. In daad en woord — en de rest van de de content. 😉

Dus… kunnen wij iets voor elkaar betekenen?